Pondělí: 9–12 a 13–16 hod.
Úterý: 9–12 a 13–16 hod.
Středa: 9–12 a 13–16 hod.
Čtvrtek: 9–12 a 13–16 hod.
Pátek: 9–12 a 13–15 hod.
Od 16. 5. bude osobní odběr přechodně pouze na rektorátě JAMU, Beethovenova 2. Otevřeno v tyto hodiny. Děkujeme za pochopení!
Neohodnoceno

Divadlo jako neodhozený žebřík. Texty o autorském, alternativním a studiovém divadle

Divadlo jako neodhozený žebřík. Texty o autorském, alternativním a studiovém divadle
200 Kč
Kategorie: Katalog publikací
Autor: Roubal, Jan
Rok vydání: 2015
Počet stran: 306
Formát: A5
Vazba: brož.
ISBN: 978-80-7460-085-2
1744 divadlo jako neodhozeny zebrik texty o autorskem alternativnim a studiovem divadle
Výprodej
Texty, shromážděné v prvním svazku prací Jana Roubala k tématu autorského, alternativního a studiového divadla, jsou esencí autorova permanentního myšlení o divadle. Spojují v sobě nejen životní okouzlení divadlem v jeho estetických kategoriích, ale současně divadlem jako prostorem pro setkání, spoluzažívání, vzájemnou komunikaci, interaktivitu a v neposlední řadě pro návraty k rituálním kořenům divadelnosti i přesahům do mimodivadelní (paradivadelní) sféry s aspekty sociálními, psychologickými, terapeutickými. Se všemi valéry tohoto chápaní divadla se Jan Roubal seznámil osobně – jako herec, režisér, autor scénářů, pedagog, experimentátor, teoretik – a všechny oblasti také ve svých textech reflektoval. Předkládaný svazek je tak nejen sumou poznatků a dokladem kontinuálního teoretického formulování úvah odrážejících proměnlivost a procesuálnost divadelních jevů/událostí či arte(f)aktů, termínem Roubalovým, současně ve svém celku přinášejí vědomí dobové podmíněnosti a historičnosti myšlení o divadle, které Roubal nikdy nepovažoval za konečné definování konkrétních jevů, ale za neustálé ohledávání divadelního prostoru (a to zejména v jeho rozšiřování v posledních dvaceti letech), reflektování nových trendů a tendencí, nových forem, re-formulaci a upřesňování dřívějších názorů a postojů v kontextu aktuálního toku divadelní kultury v evropském a světovém kontextu.
Zpět do obchodu