Nastavení
Am a Ea. Klauniáda Boleslava Polívky v Divadle na provázku (1973)
ROZRAZIL 1/’88 (O DEMOKRACII)
Sny v šeru kina. Poznámky k fenoménu filmové identifikace
Kateřina Jebavá: Tandemové divadlo – tandemové lekce. Prvky a nástroje dramatického umění jako prostředek komunikace v rodině dítěte se sluchovým postižením
Kompoziční principy Miloslava Ištvana v jeho vlastní tvorbě
NEMOCTEXTU – Salon původní literární tvorby 2016
Divadlo jako neodhozený žebřík. Texty o autorském, alternativním a studiovém divadle
Koncept kulturních a kreativních průmyslů pohledem studentů divadelního manažerství
Přehled skladatelů varhanní hudby
Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe
Lenka Zogatová
Camerata Brno
Nacházíte se na straně 13 z 25.